Dansa, dansa, dansa...

Blev rätt förvånad igårkväll då jag satt å hängde framför tv.n hemma i Kråkberg. Rätt som det var sa Sture åt mig att jag skulle fara ut med Opeln eftersom han aldrig satt hemma en lördagkväll när han var ung. Fan vad kul tänkte jag å fixade mig på en kvart tjugo minuter å körde in till Tärnaby. Hade jätteskoj, dansade mkt och spexade på som ett tok, har världens film på när jag står å spelar luftgitarr med stooor inlevelse på dansgolvet;p Hehe man har inte tråkigare än vad man gör det! Sov över hos Vickan...IGEN! Fjärde natten sedan förra lördan...=) Var en sväng till backen idag men det var rätt så hårt så det var inte så skojsigt. For hem istället å gick/sparka till Boksjön fram å åter med lillebror för att bränn lite med skotern. Träffade Anders G å S en tvärsväng, det var kul=) Synd bara att de hade så bråttom hem till Vindeln igen.
Var förresten förbi Maud en sväng å hämtade en jättefin tavla som jag fått av Anna med en jättefin bild från bröllopet på brudparet, jag å bestmannen. TAck så mkt för den Anna!=) Ikväll tror jag det blir att hjälpa mamma med att slå in julklappar å så kanske jag hinner med att sy in några bh:ar som är för stor runtom ryggen. Ha en fortsatt skön 2:a Advent!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du tyckte om tavlan. :) Vi måste ju hinna ses under jul! Skvallra lite. ;)

2007-12-10 @ 15:26:49
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0