Fredagkväll å ledig!

Hejsan hoppsan! Steg upp ganska tidigt i morse runt 5:40 men blev väckt av min sängpolare Jamas redan kvart i 5. Molly brukar ligga lugnt tills väckarn ringer men Jamas verkar vara mer kelig av sig tidigt på morgonen verkar det som! Mysigt iallafall=) For sedan på jobbet och städade fram till strax före 8 innan det blev nån frukost, gott var det kan jag säga! Slutade klockan 1 så jag hann med den tifiga bussen hem, härligt! Vila ett tag och drack kaffe, sedan var jag fit for fight igen å tog ut Strimma och gångstavarna på en svettig promenad. Efter middan har jag inte gjort nåt speciellt, inte ens spela en yatzy! Mamma ska ju alltid se dubbelavsnitt av Glamour på tv4+... Usch! Men det missunnar jag henne inte! Imorrn å på söndag blir det att jobba på hemtjänsten med mammsen, Da och Simon, en riktig toppenhelg med andra ord=) HAde gärna haft besök ikväll av hemtjänsten men de jobar ju även på fredagkvällar... ;p Hehe

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blidde mest shopping för Daniel, vinterkläder och sådär. :) Låter som en härlig dag!

2007-11-09 @ 21:51:19
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0