Ibland orkar man inte å då blir det ett jäkla liv...

Har jobbat på hotellet idag, åkte upp med bussen... Har som kanske många vet velat mellan att stanna kvar på hotellet eller söka mig till ett annat jobb men ikväll bestämde jag mig ÄNTLIGEN tack vare ett telefonsamtal till Millan. Tack och bock!=)Ja vad bestämde jag mig då för?? Det blir att stanna kvar på hotellet, trivs bra med mina kollegor=) Varför denna rubrik då? Jo det är så att även Annika kan känna sig lite trött å slut å less efter att hon jobbat x antal dagar å vill då kanske slappa en HEL kväll dvs INTE orka gå ut med Strimma. Men då blir det som det står i rubriken "ett jäkla liv" i Kråkberg eftersom ingen annan orkar gå ut med henne... De blir inte arg på mig MEN de börjar gräla med varandra om vem som gör mest å vem som borde gå ut med henne. Varför ha en hund om man endast är intreeserad av att motionera denne innan och under älgjakten?? Djurplågeri kallar jag det... Btw så är jag så stolt över mig själv som tog beslutet om att stanna på hotellet, känns skönt att slippa vela fram å tillbaka hela tiden!=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så skönt att du har bestämt dig nu. :) Nu sitter jag i Umeå! Ska ut på stan sen. :)

2007-11-09 @ 07:34:56
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0