Ljusning

Nu känns det mycket bättre! Vädret är vackert och jag har fått lite klarhet i vad pojken tyck å tänk. Nu är det barra att ta tag i vad jag egentligen har för tankar runt omkring allt, lättare sagt än gjort! ;p Jobbar idag med två pärlor så jag har det jättebra=) Såg på "Smala Sussie" igår med Anton å Pontus, den var jättebra! Men jag var så jäkla trött hela kvällen så jag orkade knappt hålla upp ögoen på hela kvällen. Men efter att jag hade sett filmen så gatt jag rycka upp mig och ställa mig å stek nå korv så jag skulle ha nån lunch idag! Prata sedan i telefon nån halvtimme innan det blev dusch å sängdags, jätteskönt!=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken pojk är det vi talar om egentligen? :)

2007-11-02 @ 15:27:51
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0