Lördag

Hejsan alla glada! Idag är det en sån här lugn dag då allt flyter på utav bara farten, härligt! Åkte upp med ove till jobbet han körde 50 km/h på 110 vägen, lite segt! Me nmen jag tog mig ju upp till Tärna iallafall och det är guld värt! =) Ska jobba imorrn åxå men då börjar jag inte förrän 15.30 så då kan jag sova ut lite... Åså kanske mamma hinner komma tillbaka från Husum så jag har en vettig bil att köra med. Saknar dig Anglelica, hoppas att jag kan komma ner till Umeå snart! Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en härlig dag. :) Vi åker nog ner på torsdag eftermiddag/kväll tror jag, om det blir som det är tänkt. Jag vet nog mer på måndag. :)

2007-11-03 @ 10:47:55
URL: http://blogg.annaochdaniel.se
Postat av: Kent

Hej Annika! det är roligt att läsa hur Du har det i vardagen... ups and Downs liksom. som för oss alla mao.
med hopp om att få se Dig nån gång krama.
Kent

2007-11-03 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0