Trallalla

Idag är jag glad, ska åka mitt premiäråk för i år imorron? Var in på skidshopen idag å prövade ut en bräda som jag ska hyra hela säsongen, en ROSA bräda blev det till och med! Nu är bara frågan den om jag ska köpa nya googles eller inte? Visserligen är de vi har extremt fula och GAMLA men 600 spänn tycker jag är lite väl saftigt att betala för såna! Men iofs så lever man ju bara en gång? Får se hur jag gör. Helgen på tärningen gick bara fint, faktiskt riktigt roligt! =)
Lördagen var rätt så stressig eftersom det var snowboardtävling i backen men då var söndagen lugnare, de flesta var nog bakis! ;p
Ikväll har jag inte gjort så mkt, tog en promenad med hunden nyss i månskenet, jättehärligt!=) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0