Annikas tisdag

Idag har jag varit ledig hela dagen, å det har snöat nästan hela dagen! Tog en timmes promenad på morgonkvisten i solskenet, kallt men riktigt härligt! =) Sen så gjorde jag inte så mycket, strömmen gick medan jag var ute och gick och var borts till halv två idag. Ja blev lite småsur över detta eftersom mina enda plan för dagen var att se Skilda Världar kl. 11: 30=(Är det någon som vet hur jag kan få tag på en dvd-box lr liknande med Skilda Världar så hör gärna av er! När klockan var runt två så började jag att skrubba bort bruna avlagringar inne på toaletten vilket tog mig en timme, inte det mysigaste görat men det gick bra tack vare plasthandskar och dansbandsmusik! =) Efter skrubbandet så skrubbade jag mig själv med en varm dusch, väldigt välbehövlig tillåts att påpeka! Hehe...


Ikväll har jag ätit god mat, spelat saxofon och letat reda på Molly som springer bort i tid och otid! Å nu så har jag väl läst lite bok, "Stenhuggaren" av Camilla Läckberg. Jo förresten glömde jag att berätta att jag började min dag på lite udda sätt, kollade mobilen strax efter 7 i morse och upptäckte att jag fortfarande inte fått svar från Simon. Fick för mig att han hade kört ihjäl sig på väg hem från jobbet så jag gatt ring till han och höra om han var vid liv, det var han! =) Nätet hade visst inte fungerat igår i Hemavan så han hade fått mitt sms på morgonen... Lite pinsamt känns det att jag ska vara så himla fjaskig av mig men det har ju hänt så mycket olyckor på sista tiden så jag har slutat ta saker för givet! =/


Nä bäst att kolla facebooken och se om det har hänt nå skojsigt där... Kram på er alla! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0