eftermiddag

Sitter och kollar på bikinis, borde verkligen köpa mig en ny... Den jag hart har jag klippt bort en bit och knytit ihop eftersom snörerna höll på att gå av! Lite fel säsong egentligen men det är ju alltid bra att ha en bikini på lut om man skulle få för sig att ta en bastu eller fara på badet, inte alltid kul att ha en simmarbaddräkt när man inte ska simma, känns ju som en jäkla korsett lr nåt sånt! Positivt är det ju också att många rear ut sommaren bikinis till superpriser=) FÅr se om det blir en beställnming eller inte... Snart kommer väl Simon hit jäkla skit att jag inte tog med mig yatzyt! ;p


Kommentarer
Postat av: Anna

Eller så kan en ny bikini behövas om man ska utomlands. Jag har två som jag aldrig har använt, men ingen av dem är särskilt ny. Jaja. :P

2007-10-22 @ 15:46:09
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0