Onsdag..

Hejsan hoppsan! Ursäkta att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag nu men jag har börjat nytt jobb där jag inte har tillgång till datorn... Ja nytt jobb var det , jobbar nu i städet på Tärnaby Fjällhotell tillsammas med 2 jättesnälla tjejer=) Efter 2 dagar så känns det som om det kan bli ganska tufft men det känns som om vi är en bra arbetsgrupp! =) MEN jag kommer verkligen att sakna hemtjänsten JÄTTEMYCKET! HAr suttit här två dagar och spelat yatzy...=) Aja, skulle väl få jobba här också(sitter nere i källarn på hemtjänsten) när det finns jobb och möjlighet för mig...
Jag skrev ju att jag var knäpp sisit och anledningen till det var att jag skrev ett sms som jag ångrad eatt jag skicka iväg, stängde av mobilen för att slippa vänta på svar... MEN jag startade den efter en halvtimme och det visade sig att det  int evar så dumt ändå. End of the story!
Ha det så bra nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad till vem?? Blir lite nyfiken..;) Å va hände som va bra sen??

2007-10-17 @ 17:16:01
Postat av: Anna

Jag är också nyfiken! Jättenyfiken. :)

2007-10-18 @ 10:42:10
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0