Uschdag!

Fy vilken huvudvärk jag har haft denna dag=( Men det gick då över ett tag då jag såg ljuset då allt börja ordna sig med plansen...;p Snart kommer brodern å Angelica, LÄNGTAR! =) Tycker verkligen jättemycket om Angelica, det känns som om vi blir bättre vänner för var gång vi träffas...
Ikväll har jag slingat håret på mamma å mig, inte torkat ännu så jag har inte sett nåt resultat ännu men jag hoppas såklart att det blev bra! 
HAár följt debatten lite i VF om planerna att lägga ner mellanstadiet i Stensele och att föräldrarna nu protesterat i ett fackeltåg. Några miuter efter att jag läst det hörde jag Errol prata på radion å att de hade övervägt att låta skolan bli kvar, "det var det bästa de kunde göra för kommunen". Om det här säger jag bara SKITSNACK!  Fan varför kan inte ungarna gå i Storuman 5 km bort istället och därmed spara massor med pengar till kommunen?!?! De flesta av föräldrarna jobbar ju ändå i Storuman och skolbussen går ändå förbi där flera ggr per dag. Bättre hade varit att satsa mer på vården och till att bevara bibblan/fritidsgården på Folkets hus i Tärnaby! Grr vad jag blir irriterad på sådant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0