Badhuset

Hej alla glada! För det första vill jag säga ETT STORT GRATTIS till min underbara svägerska Angelica som blir gammal flicka idag... losangel.blogg.se Synd att jag inte har möjlighet att vara hos henne idag å käka smörgåstårta å pussa på henne =/ Men men snart är jag en Umebo...

Idag ska jag å Millan fara upp till Hemavan å plaska med våra lurviga... Sitter nu på Vikbacka å väntar på att hon ska komma, glömde dock min mobil så hon kan då inte ringa mig. Snacka om att man har blivit beroende av mobiltelefonen! Ja badhuset var det, kommer nog bli skoj att simma, plaska runt å basta litegrann=) Regnet skvittrar då utanför fönstrena så det känns inte uppiggande att vara utomhus denna gråmulna sommardag.



Avslutningsvis vill jag skänka en ros å en tanke till Foppas anhöriga eftersom Foppa nu tittar ner på dem från sitt nya hem i hundhimmelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0