Back to school

Ja det har varit helledigt i helgen så imorse blev det att stiga upp fem i sju för att sedan dra iväg till skolan för modellstudier av nervsystemet. Vi fick ett papper med en massa frågor om nervsystemt, det var bra för då kan man ju anta att dom har "lyft" det som de tycker är mest viktigt att kunna. Gick därefter till Mb och läste nån timme typ innan magen skrek efter föda, gick hem åt å nu kaffedags. Känner mig rätt trött, inte bra att slappa=P Eller då är det sockerkonsumptionen som har påverkat mig negativt och utlöst ett BEGÄR efter sockerkicken.. Hm det löns inte att fundera nå mer på det, gör mig bara ännu mer sugen på cookies å choklad.

Jaa nu vet jag inte vad jag mer ska skriva riktigt.. Hoppas att min älskade Stinagumma har haft en lika härlig helg med sin älskling som jag har haft=) Ha du lust att dra en prommis å snackis nån kväll i veckan??


Det snöar ute!! Happy, happy..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0