En dag kvar..

ja imorrn så stundar Duggan.. Det kommer att gå bra om de har förstånd att ta upp samma saker på Duggan som de har gjort på de förra kursarnas tentor.. Hoppas att det inte blir så mkt om aktionspotential för det kan jag knappt ens stava till! Men 70% rätt ska jag nog kunna skriva till mig på duggisen alltid. ska läsa igenom litegrannsådärlagom idag å så måste jag städa rummet... Hitta MASSVIS med dammisar under sängen efter att jah hade renbäddat i tisdags, tror de kommer från  madrassen då jag var duktig flicka och drog av madrasskyddet och tvättade det åxå. Kan ju tala om för intresseklubben (som jag hoppas antecknar) att madrassen inte är den helaste i världshistorien men det kan jag som stark qvinna leva med! =P Kommer en hot, hot, hottie på besök imorgon har jag hört en fågel viska.. eller var det nån som ringde å sa det? Man glömmer så lätt...



Vad ska miss Berggren göra annars idag då kan man fråga sig? Fick frågan imorse å jag sa att jag inte visste vad jag ska göra.. "Å ändå är du uppe den här tiden?"  Jo sån är jag oavsett HUR länge jag har varit uppe och HUR mkt fest det varit så vill jag upp i tid på morgonen.. I'm a golddigger! Hehe. Men ibland händer det att jag ligger och drar mig, typ varannan helg=P Jaja ska ialalfall ut på en prommis med Emma runt 15-tiden, kanske blir det ett stycke walk när det ha ljusnat åxå så jag får producera lite melanin i Epidermis.. Mmm tror dock inte att jag blir SÅ brun av det men piggare kan man väl hoppas på iallafall. Är sedan igår stolt ägare till en av Cher's samlingsskivor - så jäkla bra låtar hon ha sjungit genom åren!!

Så är de, så blir de - först klå he sen svi he.. Jag gillar min mammsing=)



Ibland längtar jag tillbaka till det primitiva livet i Kråkberg/Tärnaby - var ofta förbannat tråkigt å jävligt men samtidigt s¨å har jag nog inte haft så mycket skoj som jag hade det där! I wanna go to the backe again.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0