Fika med eliten

Jo det blev en fika med Millan i eftermiddag på samhällsvetarhuset, chokladmuffins å kaffe=) Det är skönt att ta ett break ibland och bara komma bort från plugget ett tag sådär å snacka om andra saker här i livet (dvs karlar) hehe... Ja sen så blev det att sitta i tysta läsesalen på Mb till klockan sju då min mage inte ville vara med nå längre och tvingade mig att gå hem till födan! Blev paj som va kvar sen igår, nice det. Få se vad ag hittar på resten av kvällen.. Ha blivit förbjuden att plugga mera men när karl inte är på plats så kan han inte ha kontroll på mig =P Höhö..

Nä GUD vad gott te jag köpte på Ica Maxi i fredags, Assam heter det och det smakar juligt å kryddigt, MUMMA!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ett te som smakar ullig tå måste vara en hit ;)

2008-12-04 @ 08:10:30
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0