Glöggfika

Det blev det ändå, Jennie och Lina skulle gå dit så jag hakade på dom=) Sen så såg jag nån gå från lärarhuset på håll så jag antog att det var Emil och ropade över hela universitetsområdet (typ) för att han skulle vänta.. Figuren vände sig om men stanande inte utan fortsatte gå mot Berghem.. tog upp mobilen å visst var det han alltid som gick där framme, lite skills måste jag säga! Gjorde samma sak men lightversion när jag va på pizza hos Stina i fredags fast då var det mlkt närmare.. =) Jaja nogpratat om det, blev som sagt var fika hos Sofia i min klass å där var åxå en del andra klasskompisar å några osm jag inte visste vilka det var. Jag höll mig dock till att snacka med Emil, Jennie, Lina, Sofia och en tjej som jag faktiskt snackade med idag på skolan men jag minns inte vad hon hette (ovanligt) hehe.. Men hon va då trevlig=) Sen jag kom hem typ halv elva så har jag unnit tjuvtvätta en tvätt (få inte tvätta efter 10 men det är fullt hela veckan) å så har jag lekt lite med hanteln som jag fick av pappsen i söndags å gjort X antal situps.. Sova? vad är det?? 



Jag är fascinerad av tjejer som henne.. Att de lyckas liksom??

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aaaaah gosch så okvinnligt, haha fast ja lite fashinerande på ett läskigt sätt :P hehe. Jag for på festen men var hemma vid halv tolv :) kramz

2008-12-18 @ 13:15:36
URL: http://losangel.bloggproffs.se/
Postat av: Annika

Jo jag tycker det är helt fränt att de lyckas med att bli så biffiga.. För killar är det väl ingen big deal men vi har ju inte det i blodet precis.. Men absen har börjat skina igenom på magen nu iallafall känns nice det=)

2008-12-18 @ 23:04:07
URL: http://annikaul.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är jag ganska väl medveten om och tro mig, jag har verkligen försökt att ställa klockan och bara stiga upp. Mitt problem är nog inte att jag sovit för mkt direkt!

2008-12-19 @ 09:41:48
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Gina

men gud! Vilken manskropp! :P

2008-12-19 @ 10:19:54
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0