Helg

Jo nu är det helg, har suttit å läst på bibblan sen halv 2 men blev så less nu att jag inte palla nå mera. sitt nu å väntar på att Isak ska komma med bussen så jag få gå hem och fixa nån föda till min tomma mage!! Käkade tometegröt till lunch men jag tro den har försvunnit ut ur min stackars kropp vid det här laget.. På söndag är det marknad på Gammlia som jag funderar på att gå en sväng på och kolla om jag hittar nå fint:) Ganska mysigt med allt julmysigt som folk har pyntat med tycker jag=) Men när jag skaffar hus å familj vill jag nog ha det ganska sparsmakat med julpynt, blir rätt plåttrigt å rörigt om man har FÖR mycket. Huvusaken man har julgardiner, juldukar, ljusstakar/adventsstjärnor och några änglar eller handgjorda tomtar.

Skulle ju ha tagit bort mitt veckogamla nagellack som sett risigt ut sedan i söndags men inte har det blivit av! Klantannika.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0