idag är det fredag..

..det innebär att jag skriver minst g på duggan, att jag får pussa på Isak, äta delikat pizza vid 17-tiden samt umgås med Stina=) det innebär också att jag är helledig hela helgen!! Pappa kanske kommer och hälsar på mig på söndag - HOPPAS=) Va och solade igår för att ta död på mina finnar, få se om det hjälper. Lite brunare på magen blev jag då iallfall å det är ju alltid nåt. Nu ska jag fylla vattenflaskan och bege mig till östra paviljongerna!! 

LYCKA TILL ANGELICA IDAG; DU ÄR BRA BRA BRA!!!  


Underbart..

Kommentarer
Postat av: Gina

det låter ju inte så dumt, hihi! =) Jag visste aldrig att du hunnit skaffa pojkvän förrän jag var inne här för ett tag sen, roligt iaf! =) hoppas allt är bra! Är du hemma över jul? :)

2008-12-12 @ 10:20:16
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0