Inga kommentarer..

..Vad tråkigt! =/

Det gåååår inge bra i veckan med studierna, känns bara som om jag räknar ner till Duggan istället för att verkligen plugga inför den.. Illa det men varken psyket eller kroppen vill hänga med liksom. Jag känner mest för att kura ner mig under en filt med en stor kopp Assamte alt. glögg och äta lussebullar, choklad och allt gott/onyttigt man kan tänka sig å se på FILM eller på intressanta domkumentärer och debatter. Hm undra om det beror på hormonerna.. jag skyller då på det!! Men men det är väl bäst att fortsätta mina studier nu så jag får ta lunch någon gång idag. Sen middag med Phimpho ikväll, vi ska laga nudelsallad igen=) Så himla gott alltså!


Kommentarer
Postat av: Anna

Här kommer en kommentar! Jag tror nog att du har pluggat ordentligt även om det känns som att du inte hinner nåt nu på slutet. Det brukar bli så. :) Det kommer gå bra!

2008-12-10 @ 13:46:21
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Gina

Hihi att jag är! ;P Hur är det och vad gör du?? :)

2008-12-10 @ 19:52:21
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0