Ishalka

Ingen hade visst en tanke på att sanda vägen imorse när jag skulle åka upp till jobbet.. Inte skoj, inte koj at all! Ska jobba delad tur idag så jag är stuck in Tärnaby tills klockan 21.00 ikväll å jag har glömt mobilen hemma!! Illa, illa säger jag bara.. Kommer inte att ha mkt att pyssla på med precis. Kan ju inte heller ringa å fixa date med någon här på byn sp det kanske blir att plugga under tiden jag väntar på att få börja jobba igen! Hoppas bara att de har sandat vägen ordentligt när jag ska köra hem så att jag inte kör ner i diket när jag inte har någon med mig i bilen å inte heller kan ringa efter hjälp. Tänk vad handikappad man var innan mobiltelefonernas tid!! Hm Elly som jag jobbar med idag är försvunnen, rädd att hon har kört av vägen.. Usch vad jag gnäller känner jag! Men det hade varit nice att komma hem nu å bara vara hemma med mamma å med djuren. Allra bäst hade det varit om jag fick finbesök från Gunnarn så jag skulle ha någon att ligga å mysa med =) Tänk vad man lätt blir bortskämd med att ha det tiptop=P

Hmm ja vad ska jag ta mig till nu? Sitter å väntar på Elly alt. på att maten ska vara klar för leverans till mina sötingar på byn.. Lev å må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0