slö slapp å snart likgiltig..

Åh jag är inte peppad att läsa nåt idag, less less less... föreläsning till 12 sen ha jag flumma runt mellan ålidhem å carlshem med flyttkartonger i ett fuckingpissregn å så har jag gofikat Angelicas hembakade lussekatter å försökt agera sjuksköterska.. Hon är förkyld så jag tyckte att hon gott kunde unna sig lite stolen whisky.. Angående sömnproblem så ordinerade jag väl inget speciellt, så länge mna inte är trött dagtid så tar mna inte stryk av det=) Typ nå sånt..

hmm ska jag eller ska jag inte fara på glöggkväll?? Det är the big question.. Annika måste vara duktig flicka hela tiden, det är jobbigt för henne måste jag erkänna! få sån jäkla ångest av att slöa å flumma runt!

Måste lägga upp samma bild som Angelica ahde lagt upp, har inte sett den förut men vi är ju asheta ju! Det är från våran lite preparty i källaren på vikbacka - första å enda gången jag har festat med Angelica och den närmsta familjen vet ju hur det gick.. Inte blev det nån fortsättning ¨på romansen Annika och SJ heller, tur är väl det kanske! =P


Mm 18-19 årsåldern var min bästa tid.. Hottie och Hottie nr 1 (svägerskan)
Lika som bär.. Kan bero på att Hottie nr 1 sminkade oss båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0