Ojsan

Vad jag har varit dålig att uppdatera på ett tag nu... Har jobbat rätt mkt å i helgen som var så låg internet nere på jobbet=( Snart är det dags att bränna hem till Kråkberg, har jobbat från halv ett idag. Innan det så had ejag spellektion med fredrik, tanka bilen, köpte linnex, lämna tidningar till återvinning, hämta kläderna hos Vickan (tillslut) å träffa barnmorskan... Rätt lång dag med andra ord! Imorrn ska jag jobba till 16 å sen far jag direkt ner till elinmgumman, känns skoj!=) Sen ska jag vara där över helgen å sen bär det iväg ner till Husum för att fira birthdayen min;p Nä time to go home...
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lät som en intensiv dag igår, mycket du hann med. Hoppas du får en härlig helg! :)

2008-02-27 @ 19:54:09
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Kent

Hej Annika. Välkommen hit ner. hoppas vi syns. jo, det gör vi. alla kramar...

2008-02-28 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0