Ont i huvudet...

Fan vilken dålig början på dagen, vaknar typ halv 9 å tänker "fan vad skönt det var med en sovmorgon". Stiger upp å gör i ordning fika, äter får huvudvärk... Stressa stressa med att duscha å plocka ihop grejer å mat för att kunna övernatta på jobbet. Klockan tickar ännu mer stress, taqr en ipren som inte värkar... Klockan blir 9.50 å jag går ut till bilen med alla grejer å åker till Tärna... Ska börja jobba halv ett men har ingen bl att köra så det blir att lifta upp med Sture som ska till doktorn å sen sova här för att jag inte kan ta mig hem. Ledig imorrn tänkte dra till backen men som det ser ut nu så ska det vara storm då... Måste ändå stanna i Täran till klockan 16 då bussen går hem eftersom jag ska ge saxofonlektion 13.15... Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0