All i want for birthday....

is you! ;p Nä jag skämtar bara! HAr suttit och kolla runt på internet hela morgonen efter billiga resmöjligheter till Paris. HAr nog bestämt mig för att åka bort en vecka mellan tis 26 bebruari - tis 4 mars(alltså min födelsedag!) Sammanlagt kommer kostnaden för flyg hamna på 1664 sek vilket iofs är ganska överkomligt. Men det lär gå en hel massa pengar i Paris, man vill ju inte snåla när man åker bort precis...´Jag har tänkt mig att sitta mkt på caféer och verkligen bara njuta av att vara borta från Kråkberg, drica goda víner, se berömda platser och umgås med jennie förstås! Lite partynätter lär det väl också bil... Vet inte riktigt hur mkt pengar jag ska växla, 3-4000 måste jag iallafall ha med mig tror jag. Nån som har en bra idé på hur mkt som kan tänkas gå åt? Jag har inte tänkt shoppa nå mkt, det kan jag göra här hemma för bättre priser!
Känns jättedumt mot mina babes att jag inte vill lägga ut allt för mkt pengar under www-helgen men helgen innan är det studentski i hemavan å där lär det gå een del money å sen om jag ska åka utomlands i slutet av nästa månad så är det dumt att slösa för mkt innan det.... Men just DÄRFÖR har jag kommit på att jag kan önska mig en hel massa Euro i förskott till födelsedagspresent från alla mina nära å kära... All i want for birthday is MONEY!

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej Annika! Jag brukar kika in här ibland :p


Jag tycker att du ska ta dina 3-4000 med dig och ev ta ut pengar när du är där om du behöver mer :) Men det är bara hur jag skulle ha gjort.. Ha det bra!

2008-01-23 @ 10:13:44
URL: http://snowstars.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill också till Paris! Tyvärr är jag rätt uppbokad typ hela tiden. :) Kul idé i alla fall!

2008-01-24 @ 16:07:42
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0