Halva dagen...

Ja nu har jag gjort ungefär halva min dag/kväll på hemtjänsten... Började halv ett å slutar 9 ikväll. Ska sova kvar på jobbet eftersom jag börjar jobba 7 imorrnbitti. Har nyss käka tjockpannkakan som blev över från gårdagens middag, mumsigt värre! Annars roar jag mig med facebook där jag köper mina vänner som husdjur, helsjuk men ganska skojsigt!;p Har snart haft färdigt min rast, Camilla kommer kl 17 å då blir det till att återgå till arbetet! Tur att jag trivs med jobbet annars hade jag inte klarat av att jobba så pass många dar som jag ändå gör... Camilla får nog köra leasingbilen ikväll, jag tycker det kan vara rätt så skönt att slippa köra på jobbet när man har så pass lång väg dit... Å inge Umeå blir det nästa vecka, Angelica messa å sa att hon inte skulle på 80-talsfesten så det lät bli studentski i Hemavan istället nästa helg, skoj!=) Nu kommer Camilla... Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du trivs! Idag blir min första dag, pirrigt!

2008-01-21 @ 08:19:12
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Stina

tråkigt att du int kommer ned!! hare bra!

2008-01-21 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0