Halvt död...

Ja det är då inte lätt att vara på topp! Höll evigt på att slå ihjäl mig sista åket i backen idag. Har lärt mig att raila idag och då tänkte jag att jag skulle göra det en sista gång trots att jag just innan jag hoppa upp på boxen sa till Kidde att jag var helt slut i benen och trött i kroppen! Inge bra alls, fetkvadda och slog mig i armbågen=/ Känns lite bättre nu när jag sitter hemma och slappar efter en underbart god middag... Korvstroganoff med böner och kikärter å fullkornsris=) Mumma säger jag bara!
Imorrn ska jag jobba på hemtjänsten i Hemavan, börjar 7.30 och slutar 20.30, ska väl bvara ledig ett par- tre timmar mitt på dagen bara... Känns lite drygt men jag vet ju att dagen tar slut ganska fort ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0