Less...

åå det kan man bli ibland! Känns som om jag har mer energi än mina kompisar, jag vill verkligen göra roliga saker när möjligheten ges! Men men man är ju olika... Idag har jag då varit i backen och snowboardat mig, det var skojsigt! Det går förresten jättebra att jobba i Hemavan tycker jag, det stärker mig som person att känna att jag faktiskt klarar av att jobba självständigt. Ha förresten nästan betsämt mig för att läsa till sjuksköterska till hösten, kommer nog att söka både i Umeå och i Örnsköldsvik, då har jag ju en back-up om jag inte tar mig in eller inte hittar boende i Umeå tänk jag... Imorrn komme rjag förresten att få lite sovmorgon, ska inte börja förrän kl 8 =) Vet dock inte vad jag ska göra mitt på dan under min lediga tid men det lär väl bli backen eller badhuset antar jag... Eventuellt kanske bara slappa hos Vickan men det låter inte lika roligt tycker jag;p Slappa kan man göra när man blir gammal! Hehe

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack. :) Så kul att du nästan har bestämt dig för vad du vill göra! Jag tror du skulle passa riktigt bra som sjuksköterska. :) Ett tips, registrera dig på www.bostaden.umea.se nu om du inte har gjort det redan. :)

2008-01-10 @ 09:09:59
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0