H&M

Fasen vad jag hittade snygga kläder på deras webbrea när jag kollade där igår. www.hm.com Om de inte bli nå Norge i veckan så blir det att göra en beställning därifrån tor jag. Måste verkligen skaffa mig några nya tröjor, sjukt less på dom som jag har!! Annars får jag väl kuta runt som ett tok i Umeå innan skolan börjar så jag då se ut som folk när jag börjar. Snart är arbetshelgen slut, känns bara bra=) Då har jag bara morgondagen att arbeta innan det blir ledighet! Få se om jag ska beställa lite dricka från Konsum i början av veckan så det då finns kvar till helgen.  

Kommentarer
Postat av: Angie

hej gumman =) allt bra i tärna? kramis Angelica

2008-07-22 @ 15:10:53
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0