Jäkla idioter!!

Inte kul när vi skulle åka iväg på shopping idag, märkte att nån eller några hade brutit sig in i bilen å snott en massaNone grejer för oss, däriblande min underbart älskade lundhagsjacka=( "Det skjuts för få helt enkelt"  Men men vi lät inte detta gå ut över dagen å famla runt i Luleå till ungefär halv sex. Jag köpte lite grejs på Willys åt mamma, tänker inte säga vad för Milla tycker det är boring att läsa om mina matvanor... Aja å så köpte jag andra boken av melleniumserien av Stieg Larsson, ett par trosor(ovanligt att jag köper underkläder...INTE) å  så  hårsnoddar på  H&M.  Svängde förbi en pizzeria å inhandlade sånt som jag inte får skriva på min blogg enligt Milla (som tycker att det är intressantare att blogga om puttinuttsaker) å så for vi tillbaka till lägenheten som för övrigt var rikgtigt nice å gjorde slut på de inhandlade förnödenheterna. Får man kanske kosta på sig att skriva ett "gött var det" iallafall?? ÅGjorde ett avtryck i Isaks älskade korsordstidning å ristade in mitt namn samt en smiley i dammet på bokhyllan där tv:n stod. Rengjorde fiskskålen där Jimmys fd fisk bodde... Nu sitter jag i bilen hem, klockan hinner nog bli 12 innan  vi kommer hem .. Ska börja jobba 7 åt måran i  Hemavan, känns halvdrygt måste jag erkänna!

Jag ska nog rust mig en gubbe ändå, då får jah vara hur tantig jag vill! Det enda kruxet är att vi lär bråka om korsorden i dagstidningarna... ;p Men en gubbe vill jag ABSOLUT INTE ha , född på 1980-talet är ett riktmärke som jag tänker ålla stenhårt på de närmsta 5-10 årenv iallafall. Men detta hindrar ju inte mig från att fri upp en som uppträder lika gubbigt som jag uppträder tantigt, hehe good plan isn't it?? ;p

"Har man sett en stad har man sett alla"  Jo lite så är det ju faktiskt, en massa hus, vägar, bilar, affärer å folk... Kul tycker jag men nog är jag en tvättäkta bonnkärring ändå!

"Sommaren är inte så lång ändå, den är ju sart slut"  Men inget räknas under sommaren ändå, kom tillbaka till hösten då allt känns trist, kallt å ensamt så kanske kanske... Känns hemskt att halva sommaren har gått å att det blitt så lite badat! Finns det nåt bätte än att simma naken i en halvljummen sjö i Sverige?? Snacka total frihet alltså. Kroksjö here I come!! I slutet av augusti vill säga... =/

Kommentarer
Postat av: Milla

What=P Klanka på mig så där :( =P

2008-07-09 @ 19:28:55
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Carro

lät ju inge kul de där att ni blev av me grejerna.. men hoppas att ni hade de trevlig iaf.;) återkommer för att kansek höra fler detaljer om'et.;)

2008-07-10 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0