Kung av sand

"Såg din ande, hon vandra vid vattnet
Hennes fotsteg försvann i en vind
När jag vaknade upp under vinden
kände jag värmen av din kind"

Jäkla fin låt det är... Gyllene tider hör sommaren till!

Ska snart börja jobba nu, har inte sovit nå vidare värst många timmar inatt kan jag upplysa alla om. Kom hem runt 3 tiden i natt å tänkte att jag skulle ta sovmorgon till halv 11 men jag vakna tidigt som vanligt... Störigt värre! Men jag hann då ut å gå med Strimma då iallafall vilket kan vara bra med tanke på att jag är hemma runt halv 10 ikväll.

Jäkla flyt har jag då med det mesta nuförtiden ändå, trots att tjuvarna flockas runtomkring mig...







Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså, vad sent det blev. Hoppas att du har fått vila ut lite i alla fall :)

2008-07-13 @ 18:03:17
URL: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0