Trött dag idag...

Känner mig helt matt å slut idag alltså, vill bara sova... var nära att somna på parkbänken vid sjukankorsningen idag, låg där som nån jäkla alkis i en halvtimme!! Jag är lite udda det vet jag... ;p Skönt att det blir lungt med jobb nästa vecka, känns som om jag behöver vara lite ledig nu. Perfekt att vara ledig fredag-lördag på gränshandelsmarknan åxå. Lär ju bli lite kalas där på kvällen tor jag=) 
 
Btw så agerade jag barnvakt åt Jimmy å kidde igår när föräldrarna for till kojan i "nedresjön".. ;p Jag hoppas att de tyckte jag var en duktig flicka=) 

Har bestämt mig för en Nokia 5320 nu, känns helt rätt! =) Förhoppningsvis så får de hem den blåa modellen annars får det bli en röd. Har beställt en bärbar dator nu åxå, blev en lila Dell med blommönster, så jäkla snygg!! =) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, är du ledig på fredag? Då spelar du på morgonen? :)

2008-07-20 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0