Midsommar...

Ungefär som alla andra dagar här hemma i Kråkberg. Det slutade faktiskt regna på eftermiddagen å då passade jag å Strimma på att ta en långpromenad till Boksjön å tillbaka, tog runt 1,5 timmar. Annars har jag väl sett på Djungel George 2 som gick på 4:an mitt på dagen idag, riktigt skoj=)
 
Sill å potatis till midsommarmiddag å hemmagjords hjortronglass till efterrätt, inte illa det morsan! Sen blev det kortspel å Sture var tom med! Skitkul tycker jag eftersom han ALDRIG är med när vi spelar kort.  Lyxade till det med ett glas vin nu för att känna att det faktiskt är storhelg=)

5:an bverkar inte nappa på programförslaget om de frusna norrländskorna så jag får väl föreslå ett annat program då:
"Ful transa söker man"  Tror ni jag hade haft en chans att bli antagen om jag sökte??

Kommentarer
Postat av: Carro

sexigt honey..;)

2008-06-25 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0