Utmaningarnas tid är här..

Kommer bli intressant för oss imorrn Camilla, du har väl inte heller jobbat dag på jättelänge?? Du å jag å en massa tanter å farbröder som behöver vår hjälp... Låter idylliskt inte sant??

Kunde inte sova inatt eftersom jag gruvar mig för kommande vecka då jag börjar jobba på allvar igen, Tärna är helt ok men att fara upp till Hemavan å lulla på där känns inge vidare faktiskt... Får se dset som ett nödvändigt ont för att få inte pengar på kontot helt enkelt! 

Men dansgala till helgen säger jag då bara, fatta att se Charlotte Perelli, Barbados å en massa andra kända svenskar=) Å dansa, dansa, dansa styrdans inne på isladan! =) Dessutom får jag ju träffa min älsklingscarro som jag får bo hos å som har kirrat inträdet till mig bara jag hjälper till att plocka skräp å burkar under kvällens gång, HELT PERFEKT! 

Denna helg/vecka har nog varit besvikelsens vecka med tanke på den fucking jävla mobiltelefonen som är trasig å dessa jävla karlar som jag hatar att älska!!! Morr...

För kul läsning besök brorsans tjejs blogg
losangel.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0