Duktig flicka, duktig flicka

Ja jag undrar vart motivationen kommer ifrån.. Eller nu ljög jag, jag VET vart motivationen kommer ifrån - den kommer från Norrland Gunnarn.. Höhö. Har suttit en timme på förmiddan å hela eftermiddan med Anatomin till typ 16 sen blev det att cleana upp oredan på mitt golv. Mm luktar gott=) Ha nyss käka min alldeles underbara chili con carne och dricker nu mitt livs gift. Tänkte ta en walk innan det blir böcker igen. Få se om det bli nattinatt tidigt ikväll eller om det blir adventsfika hos Emelie.. Den som lever får se brukar det heta!



Glögg, glögg jag vill ha GLÖGG...

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg ju att du ringde i förmiddags. Kom gärna förbi nån kväll om du har tid! Du kan ju alltid ta med anatomin ;)

2008-11-30 @ 19:00:13
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0