Ja då var det gjort...

Har skrivit tenta idag, gick bara fint det, kan inte ha blivit annat än godkänd=) Känns fint det! Fick besked om att jag fick VG i förra kursen - fan vad jag är bra ändå!! Många tårar fällda senaste dygnet men minst 15 tunga stenar har fallit från mitt hjärta. Jag kan inte gå omkring och grubbla hela dagarna på en sak som känns jobbig trots att jag verkligen vill att det skulle vara bra allting. Ärlighet varar längst heter det ju å det är någonting jag har lärt mig av Elin att man bör fälja slaviskt.


Tusen hugs till mina underbara vänner!! Ni är guld värda=)



Jag önskar inget ogjort, tiden har varit helt underbar och jag har vuxit som person och jag har börjat spela sax igen vilket är helbra. Mitt sätt att koppla bort ångesten som dyker upp i vardagen...


Har hjälpt Phimpho med pizza ikväll, ska väl gå å se om man får sig en smakabit innan sängdags.. =P

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till VG:t! Måste kännas bra :) Angående alla tunga stenar så är det ju nåt jag inte har koll på. Men jag hoppas att du vet att du kan prata med mig, än om jag inte är så bra på att dra igång svåra samtalsämnen själv. Vi får ses snart!

2008-11-26 @ 07:13:59
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0