Spelkväll

Träffade Anna på väg till Univeristetet idag på tvistevägen, blev bestämt att vi ska ta en spelkväll med TP hemma hos henne och Daniel ikväll. Känns bra det med tanke på mitt mindre braiga humör på förmiddagen. Kändes mkt bättre direkt efter att vi bestämt det å när jag hörde en gammal BSB låt på Mix Megapol så insåg jag hur knäpp jag var och skickade ett sms... =) Nu är jag back on track igen kan man säga! Ha avklarat seminariet nu, det gick bra förutom att mamma ringde och jag hade glömt att stänga av ljudet på mobilen... PINSAMT! Men men det är sånt som händer.

Nu ska jag läsa en skvätt innan jag går till Tomtebo för en nice evening...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0