Trevligt

Har kommit hem från promenad med Linda, blev en riktig långkörare, säkert 2 timmar på sjön och i skogen! Blev en fika med saffranslängder från Ica Mariehem(gött) och citron/ingefärste hemma hos Linda efteråt. Därefter följde jag henne på Jysk och Mio å provlåg en massa sängar. Nu har jag just ätit en jätteportion med korvwok som jag lagade + portionen korvwok som jag hade tänkt till tisdagens middag.. Hungrig som en wolf kan man kalla det! Fulla stekpannan i min mage. Den ska väl växa den åxå tids nog... mamma måste ju få bli mormor, Höhö =p


Känns bra att jag har snacka med berörda parter kirng allt nu, känns mer som det SKA vara nu. Men skulle det bli konstigt med tiden måste jag väl ta mig tid att ta mig en ny funderare helt enkelt! Blir bra, blir bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0