Vinn Adams pengar

Gud vad bra låt det är på Äntligen Morgon på Mix Megapol när de ska ringa in å vinna Adams pengar! Hittar inte enbart låten men hela programmet går att lyssna på Vinn Adams pengar =) Helt sjukt bra att börja dagen med lite frågesport.. Planen för ikväll är att slita mig från datorn, spela saxofon, äta middag å sen är det öppet för studier fram till halv åtta då det blir promenad å fika med Anna=) Kul! Jag känner att jag behöver stimulera mer än bara mina kunskaper om vetenskapliga metoder och teorier... =P

Btw så är mitt liv inte förstört längre... Angelica har fixat en ny blogg!!! Happy face här borta=) Angelicas blogg

Nu saxofon... =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sorry to say, men jag tog bort den bloggen med. Det är bara att face it; mitt bloggliv är över, fenito, gone with the wind - forever.

2008-11-09 @ 04:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0