back to reality

Jo nu är jag tillbaka i Umeå i min kära lägenhet. Åkte hit i torsdagskväll och till min stora lycka kunde Anna hämta mig på busstationen=) Helt perfekt! Hann bara tvärhandla och slänga in grejerna i lägenheten innan det var att bege sig till NUS för att hämta Isak från bussen. Ja vad ska jag säga, helt undebart att han kom helt enkelt! 

Blev en slöfredag med svenssonshopping på ICA Maxi, därefter pizzalagning och brödbakning. Jäkla god izza måste jag säga!! Isak är kung på pizzadeg måste jag då säga! =) Sen blev det att gå bort till Markus och spela Guitar Hero tills mascaran började rinna, å jäkla skoj alltså! 

Lördan blev det shopping och fika på stan med Markus och därefter party, party på Berghem. Det var Jennie och Sofia som hade slagit ihop sina födelsedagar med maskerad... skoj hade jag då! =) Hade klätt ut mig till en ljusblå Barbie, använde klänningen som jag hade på Annas bröllop. Kul att träffa Micke (Jennies kille) tycker jag=) sa nog en hel del för mkt till Markus den kvällen... Men men shit  happends!   


Hehe en bild på Barbie när hon testar Mickes superglasögon med "backspeglar", rätt praktiskt!

idag är det sorgens dag... =/ Men jag gick då hem till Jennie och snackade med henne direkt efter NUS... Fikade och hämtade min saxofon, noterna och hanteln så nu har jag då sysselsättning så jag slipper tänka på smöriga dansbandstexter... =P


Mm längtar redan...

Imorrn är det skola, ska kolla hur jag måste förbereda mig på för vis ikväll... Det kan ju vara rätt klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0