BankID

Vart i tusan hittar man lösenordet till det egentligen?  Ha då skickat ett mail till kundtjänst nu å frågat... Fick papper från skatteverket där de hintade om att jag inte har ändrat folkbokföreningsort till Umeå... Illa det! Blir nästan lite nervös så jag försökte fixa det på hemsidan men då skulle jag skriva in ett lösenord som jag inte vet vart jag har eller om jag ens har fått nåt lösenord... SUCK! Jaja det blir nog bra tillslut.

Var ute å promenerade närmare 2 timmar idag med Tobias Lönnberg i solen denna gång. Riktigt niceväder måste jag säga=) Sen åt jag lunch å sen har det blivit nada sedan dess... Käkade av glassen som införskaffades andra helgen Isak var här men då for vi å fika hos Stina istället för att svullsta på den. Perfekt en ledig dag som denna=) Måste ju roa mig med nånting iallafall! Hm... hade tänkt att jag skulle rita en plansch med Virginia Hendersons 14 punkter och sätta på väggen eller nåt sånt så jag nöter in dem varje gång jag tittar på dem... Dessutom är det ju riktigt nice att kludda lite ibland=)

Köpte Kefir btw idag och smakade den till lunch, SÅ JÄKLA GOTT=) Helt sjukt gott med andra ord... =) Måste testas av alla som läser denna meningslösa blogg så att ni finner mening i ert liv och tar er upp ur sängen på morgonen för att sätta er ner med en skål Kefir och NJUUTA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beroende på vilken bank du har skapar du det i din bank bank id är något som du sedan laddar ner till din dator som en fil.



Denna kan då laddas ner flera ggr beroende på om du gör ärenden på någon annans dator. Som sagt va logga in på din bank och det brukar finnas under tjänster.



Skapa det sedan och ladda ner det kom bara ihåg vars du lagt det då du i vissa fall måste "importera" filen till skatteverkets hemsida.

2008-10-28 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0