duktig

jo lite duktig har jag varit med skolarbete ikväll. Men som vanligt blev jag lite lätt ofukuserad efter ett tag.. Men men det är ju inte bara jag som lider av det syndromet "unfocus because of the fucking MSN beroendet" Hehe nä men nu är det bäst att göra kväll ändå... Kunn ju inte börja praktiken kvart i sju på morgonen å sen plugga tills bedtime precis! Det är illa, illa... =P Är det nån frivillig som vill hämta mig på NUS på torsdagkväll med en bil? Det blir så tungt att bära all packning från bussen å hem. I så fall kunn ju den ringa mig imorrn...

Kommentarer
Postat av: Stina

har ingen bil..men he skulle va trevligt att träffas nu när du kommer tillbaks te stan och surr lit! btw. e i stan ihelgen men jag har ju läst att du har fin besök så ngn gång till veckan kanske?

2008-10-15 @ 06:55:55
Postat av: Anna

Jag kan skjutsa! Skickade ett sms. :)

2008-10-15 @ 14:02:56
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Milla

Jag säger ju det, livet är så mycket lättare utan bredband och dator xD Fast kanske lite mer isolerande och tråkigare då =P

2008-10-15 @ 15:22:00
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0