Kvällning stundar

jo egentligen så var ju faktiskt datorn avstängd för kvällen... Men jag ville snacka med en på MSN men denne var inte online=( That totally sucks enligt min mening! Känns som om jag inte kan skriva riktigt ALLT som jag känner att jag skulle vilja här på bloggen eftersom jag vet att det är lite olika som läser den. Allas ögon behöver inte ta del av ALL information...

http://www.youtube.com/watch?v=welnlg3svTw Hörde den på Mix Megapol för några dagar sen å blev såld på nytt! =)

Aja jag kanske känner annorlunda imorrn så då kasnke det inte är aktuellt att snacka med denne om den där grejen... usch vad det låter flummigt det här känner jag! Mmm ska upp imorrn å planera film med basgruppen kl 9 så det kanske är bäst att börja sova snart eller nåt i den vägen.

Maby I'm just a stupid girl... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0