Saxofon

=) Har spelat över en timme ikväll, nice nice=) Gick jäkla dåligt till en början å jag fatta int evad det var för jäkla fel. Men då bytte jag till ett helt nytt rör (nr3) å då gick det kalasbra! Perfekt när det är saxen det är fel på å inte den som spelar på den...=) Blev en hel massa jazz å lite folkmusik... Avslutad med lite skottsk folkmusik, så jäkla skoj att spela! Jag blir rätt oseriös när det kommer till de låtarna... Brukar tävla mot mig själv å se hur snabbt jag skan spela utan att dö. Carro å jag brukar trigga varann på dessa åxå=p Ev ska vi joina varann nästa helg å spela lite men det beror på hur veckan ser ut på skolfronten.

Jag är så jäkla glad att jag for på festen ändå, så jäkla skoj att va med Jennie och Emelie(världens flummigaste å således roligaste människan) Ska gå och kolla om bandet till klänningen har blivit rent i min fotbadsbalja än... Blev rätt sotigt igårkväll eftersom det är så långt! Rosetten ville väl inte riktigt sitta som den skulle eller s dansa jag väl för häftigt! :p Nu blev jag just bjuden på pumpasoppa, var riktigt smarrigt. Ska gå ut å snacka med de andra istället!
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej Annika! Gillar din blogg :) Har en utmaning åt dig i min blogg..

2008-10-20 @ 22:25:42
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med om en tävling om en sprillans ny telfon genom att bara bli medlem? Besöker du sidor kan du samla ihop till presentkort på kicks eller makeupstore. Missa inte detta http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-20 @ 22:27:29
Postat av: Anonym

Vill du vara med om en tävling om en sprillans ny telfon genom att bara bli medlem? Besöker du sidor kan du samla ihop till presentkort på kicks eller makeupstore. Missa inte detta http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-20 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0