Snö

När ja tittade ut genom köksfönstret i morse fick jag se snöflingor falla för första gången i höst! Åh det ser så mysigt ut tycker jag... Hann dock inte gå ut innan det slutade snöa, åt kraftgröt med russin å banan samt linfonsylt å en knäckis istället! =P Sen då skrev jag dagbok för gårdagens praktik, skicka hela skiten till min kliniska lärare å så surre jag med mamma en sväng=) Ovanligt.. Hehe

Sen blev det då en promenad när solen kikade fram bakom molnen... Den försvann dock ganska fort! Blev en riktig långpromenad till Lövliden och tillbaka, tog ca. 1,5 timme. Surre lite med Millan om kompistrassel, cancer, praktik, tenta samt svärförälderspinsamheter... =P Livets alla väsentligheter alltså! Hehe.. Nu ska jag väl lyssna på lite Brolle Jr, koka nå kaffe å slöa framtill att bussen går 16.30. Fy vad jag INTE gillar att vänta...

Ja vad ska jag mer skriva? Jo just ja, Anna du ska hälsa Daniel att päronfil föll mig i smaken! Kan nog hända att jag köper den fler gånger när jag kommer tillbaka till Umeå. Ett tips är att skiva ner ett färskt päron i päronfilet då blir det jättemumsigt=) För de som inte fatatr vad jag snackar för goja så blev jag tipsad samt sponsrad av Daniel att köpa Norrmejeriers päronfil och den ryska filen Kefir som Arla har börjat tillverka. Så Kefir blir det först å främst i matkorgen när jag kommer tillbaka till mitt home in Umeå.  Det känns dock lite hårt att svika Norrmejeriers sortiment för Arla men ibland måste man vara lite modig och se bortom Norrland...



Kommentarer
Postat av: Anna

Så bra att filerna funkade, jag hade glömt bort sponsringen och allt =) Hoppas du får det bra i helgen, ser framemot att ni kommer och spelar TP hos oss nångång i höst =)

2008-10-03 @ 12:20:49
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: ebba-sofia

bröllop:)

2008-10-04 @ 11:34:42
URL: http://ebbasofiavannar.blogg.se/
Postat av: Johanna B

har läst din blogg ett tag du verkar va en nördig tjej/träningsnarkoman. ha en fortsatt trevlig kväll.



johanna B

2008-10-04 @ 23:34:00
Postat av: Johanna B

2008-10-04 @ 23:35:11
URL: http://johanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha vem fan är det som skriver inlägg under min adress? Johanna B heter jag iaf inte :S

2008-10-07 @ 09:45:38
URL: http://johanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0