Tillbaka i Vilhelmina

Har som sagt var varit hemma hos mamma i helgen. Det var helt värt bussresetid och biljettpengar att åka hem å hälsa på! Mamma är nog bäst ändå, det kan jag inte komma ifrån... Men det finns ju en stark konkurrent till henne nuförtiden å då menar jag inte Strimma å katterna. Men de är ju helt otroligt charmiga de med! vad har jag då gjort hemma i Kråkberg? Det har mest blivit att flumma på som aldrog förr, typ spela dansbandsmusik, gammpop å gubbrock på HÖG volym å sjunga å hoppa runt, surra en massa med mamma å klå henne i yatzy å så har vi bakat på hälla. Blev riktigt gott måste jag då erkänna! =)god mat i dagarna 3 blev det åxå, förstås! På söndan jobbade mamma från kl 12 så då for jag till jennie och grattade henne på 21-årsdagen, nu är hon äldre än mig några månader igen. Jag lämna en hantel, vintergrejer typ halsdukar å så saxofonen till henne som hon skull ta ner till Umeå åt mig, helt perfekt! blev som sugen på att börja spela sax igen... =)


Fuskbild... fotade inte brödet vi bakade=/

Nu skulle jag egentligen ha gjort lite skolarbete men jag blev helt förstenad av att ha tillgång till bredband igen, nördvarning för Annika?? illa det för då anske jag bli ensam igen... =P Mmm till helgen får jag besök igen, känns helt underbart kan jag erkänna! Mm snart helg igen... 4 dagar kvar av praktiken som kommer att gå asfort tror jag! Kvällarna tänker jag ägna åt att skriva färdigt rapporten och förbereda inför seminariet nästan tisdag. Å så vara social med min älskade Elin å hennes gulliga Micke å Bult=)

I veckan ska jag Annika Ulla Linnea Berggren INTE käka en hel massa kakor, det måste bli ett slut med vardagstuggandet helt enkelt! Men det är inte ett FÖRBUD mot kakor i sig, ska man fika med nån eller några å det bjuds på kakor så SJÄLVKLART får det slinka ner litegranna då. jag ska inte heller köpa kakor när jag kommer till Umeå, förutom om jag väntar besök av någon, då vill man njuu bju på nåt gott! Men finns det inte kakor i skåpet så finns det inte heller kakor att äta av - enkel matematik för en som dissade Matte C för Religion C på gymnasiet (en av de roligaste kurserna på 3 år btw, rekommenderas!)

Nu ska jag göra ett besök på ändstationen (haha lustigt värre) å sen så ska jag gå ut med Bult innan jag slappar ihop framför min älskade dator... Okej för att vara övertydlig så är det INTE min lila älskling som är konurrent till mammsen.. =P

Kommentarer
Postat av: Anna

Fattar inte det där med konkurrensen, men annars kul med uppdatering! Blir så glad för din skull :)

2008-10-13 @ 13:26:09
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0