Dags att sova

Nu har jag kommit tillbaka från ett tårtkalas utan dess like! mätt å belåten blev jag... vi testade även ett spel som var rätt skoj, man skulle ha varsin liten påse med olika former i olika storlekar å så var det en hög med kort som man skulle dra. på kortet visades den eller de figurerna som skulle plockas upp i påsen å den som var snabbast att leta fram dem ur påsen vann kortet. Låter kanske inte så skoj/svårt men det var det=) Som tur var så vann födelsedagsbarnet! =)

Tog en liten längre promenad på vägen hem för att gå ner sockerkicken en aning... det kändes som om jag flög fram över gångvägen! Vet inte om det beror på en trevlig kväll, allt socker, amors pilar eller bara allmän lycka, kanske en kombo av allihopa! vad tror du? väl hemma i rummet så har ja sett på dokumentärfilmen om Ulla-carin samtidigt som jag har kollat upp schemat för de kommande veckorna, smsat med Stina å gjort lite sit-ups å armhävningar. Tur man är ett redigt fruntimmer! =P 

Nu ska jag lägga ikull mig i sängen å sova.. ska träffa petra imorrn å påbörja grupparbetet, känns bra det! Sov gott alla söta och underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0