Det artar sig..

idag har jag haft KTC övningar på skolan, rätt skoj faktiskt! Det är u sånt som jag arbetar med i Hemtjänsten men då har jag inte varit så noga på ergonomin... Men det är ju bra att tänka på så man inte sliter ut sin stackars kropp. Basgruppsmöte efteråt där vi diskuterade igenom vilka frågor vi ska ställa till sjuksköterskorna imorgon. 

Gick hem strax efter 11 å fick sällskap av en i min basgrupp till ÅC helt perfekt att ha nån att surra med på vägen! Ringde ett samtal... å sen så gick jag in till mig för att fixa mig nån föda, lätt var det gjort eftersom min extramamma var hemma på lunch å bjöd mig på lunch! dö inte nu när jag berättar vad jag har testat... Buffaloskin!! Visst eförst inte vad det var för nåt jag tuggade på så jag var tvungen att fråga å när jag fick svartet så kändes det inte lika gott längre... åt mer av soppan instead!

Efter lunch satt jag mig ner å läste färdigt "Ro utan åror" å sen så gick jag på posten å hämtade ut mina böcker som hade kommit idag. Därefter promenad med Thomas å sen försökte jag börja spåna lite på hur jag skulle recensera den på ett bra sätt. Har då hunnit skriva lite kortfattat om vad den handlar om egentligen. det jag har kvar är att försöka koppla ihop den med omvårdnadsmodellen. Men det hinns väl det med tids nog! Ikväll ska jag nog kolla igenom lite om Basala behov inför föreläsningen imorgon. Annars blir det nog mest bara slöslöslöa!  




Konstigt det där med livet å allt runt det...

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar ju som att det rullar på jättebra för dig! :) Vi får träffas och skvallra lite snart tycker jag. Ska hitta ett bra sällskapsspel att köpa också!

2008-09-08 @ 22:07:56
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Milla

Love is in tha air? ;)

2008-09-09 @ 11:58:14
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Angie

OCH ÄTA PALT HOS OSS!! :D

2008-09-09 @ 13:03:10
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0