Grattis till Anna!

Hipp hipp hurra för Anna Bergfors idag som fyller 21 år! Stort grattis! Ska fara dit ikväll å äta gofika tänkte jag...=) ha varit å köpt en liten present nu åxå, "inge märkvärdigt" som det brukar heta:p jag kör på principen att man ska ge nåt man själv skulle vilja ha... Aja tråkigt att skriva vad det är innan jag har gett henne det om hon skulle råka läsa bloggen innan 19.00 ikväll. Vad har jag mer gjort idag? Jo det blev ju att starta dagen med att steka lite blodpudding för att ta med till lunch å sen så blev det att äta frukost... Sen så blev det lite stressigt att hinna med att sminka sig å så eftersom jag inte brukar räkna in det till morgonbestyren... Är oftast för lat för att orka bry mig så hårt! Men idag så skull vi ju ta ID-foto så då gatt jag se ut som folk ändå! Satt å lyssna på en föreläsning på 3 timmar mellan 9-12 om olika livsåskådningar, hade varit superintressant om jag inte redan hade hört allt en gång förut. Men men det är ju bra att friska upp minnet litegrann åxå. Därefter åt jag min så underbart välstekta blodpudding innan jag gick till lungkliniken för att ta en spruta. De ska läsa av den på torsdag för att se om jag måste vaccinera mig mot tuberkulos lr inte...

Nä bäst att försöka få nånting gjort innan det blir middag å så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0