Imponerad någon?

Jo det hoppas jag att nån är, har varit ute å löpt idag åxå i finvädret... Blev ganska svettigt å det kändes rätt rejält i benen efter gårdagens löptur. Men Gud vad bra det känns efteråt! Snart känner ni inte igen mig när jag kommer löpande likt Superwomen längst Kolbäcksleden! Hehe... Ska fixa mig nå hantlar snart åxå, hatar verkligen att göra armhävningar så då blir det inget alls istället=/ 

Ikväll ska Carro komma förbi på en blixtvisit, känns kul. Det var ju ett tag sen jag fick träffa henne... =/ Men men det 'r nåt vi överlever båda två tror jag.


Ikväll ska det även bli läsa av hade jag tänkt, ska förbereda mig inför HLR-övningen imorrn å så ska jag läsa om genusskillnader inom vården. Det blir bra det då slipp jag tänka på ett visst par öron... ;)

Nåt jag har svårt för är när folk inte kan hålla tider... Man kan ju meddela iallafall om man blir sen! MEN det är inget att haka upp sig på, bara att blicka framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0