paltfest

Ikväll ska jag på paltfest hos min kära svägerskeangelica å min wunderbara sotrebror=) Känns bara bulla det trots att jag måste avstå lekar med klassen... Men jag ska ju leka Astrid Lindgren figurer med dem på fredagkväll så det blir bäst att käka palt! ska försöka hinna ner till Swedbank nu innan så jag får min bankdosa å min e-legitimation så jag kan betala kåravgiten å lämna studieförsäkran till csn så jag får mig nå pengar!

Till Millan så kan jag ju säga att JA du har din sjal på min hatthylla å JA du har nog rätt i din kommentar... ;) Fast man kan ju inte vara riktigt säker heller... vad tror du om allt? Måste see you soon!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, men nu vet jag ;) Har dåligt med internet på Grubbe =P

2008-09-10 @ 16:45:01
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0