sovmorgon

Ojsan vad jag råka sova länge idag, ända till 8:30 men det blev lite sent igårkväll... var ute och promenerade med Anna å sen blev det fika å surr hos henne. Trivs så bra i hennes och Daniels sällskap=) Vi hann diskutera de mesta faktiskt, bl.a. varför man är så blåst att man går och köper sånt som man kan odla själv!

Kom på den briljanta idén att jag skulle duscha innan sängdags, då var klockan efter tolv... Somna väl med mitt blöta hår runt ett kanske. Resultatet blev som förväntad en alldeles underbart vacker morgonfrilla! Niicee=P

Nu ska jag klä på mig och gå ut innan jag tar itu med lite studier tror jag.. Senare idag/ikväll blir det att städa korridoren(min vecka) å packa inför morgondagens avresa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får promenera tidigare nästa gång =)

2008-09-26 @ 12:39:59
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0